Door alle verhalen én de persconferentie die zojuist is geweest willen wij de maatregelen mededelen die u van ons treft.
Om met de deur in huis te vallen, voor u verandert er niets.
Dit houdt in dat de klantenservice, de offertes en de bestellingen op dezelfde manier worden afgehandeld zoals u gewend bent.
Na het monitoren de afgelopen weken hebben wij ook kunnen zien dat wij het qua workload aankunnen en er geen zorgen hoeft gemaakt te worden om vertragingen op enig gebied.
Voor ons veranderd er iets heel kleins, namelijk: de medewerkers zullen thuiswerken.
Wél zal er iemand voor storingen klaarstaan om fysieke werkzaamheden te doen indien nodig.
Voor klanten die een intakegesprek willen of gepland hebben zal dit telefonisch gaan of via een video conference.
Wij hopen u verder voldoende gemeld te hebben met deze informatie.
Voor vragen neem gerust contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Leon Wijkhuizen
Founder
Tuesday, April 21, 2020